• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Alphen Business Center

  • Informatie
  • Plattegrond
  • Huurders
  • Beschikbaar
  • Route
  • Contact

Informatie

Laat je inspireren door de diverse loungeplekken op de begane grond van het Business Center, de faciliteiten die het Alphen Business Center biedt en de mensen die er werken. Alle Business Center Offices worden “turn-key” opgeleverd, dus direct gebruiksklaar en kunnen beschikken over een eigen afsluitbare storageroom/archiefruimte.

De offices zijn voorzien van systeemplafonds met automatische inbouwverlichting, stoffering, kabelgoten, klimaatregelsysteem en een complete IT en telecominfrastructuur. Het Business Center is gebouwd in 2009 en voldoet volledig aan alle comfort- en veiligheidseisen.

Bereikbaarheid/locatie

Het Alphen Business Center is gelegen nabij de Rijksweg N11 Leiden-Alphen aan den Rijn-Bodegraven). Hierdoor is een goede aansluiting gegarandeerd met de snelwegen A4 (Den Haag-Amsterdam en A12 (Den Haag- Utrecht-Arnhem).

Per openbaar vervoer is het object goed te bereiken, dankzij de op enkele minuten loopafstand gelegen bushalte van waaruit het station van Alphen, met buslijn 3, goed bereikbaar is. Tevens biedt het busnet goede aansluitingen met in de nabijheid gelegen plaatsen als Leiden en Bodegraven.

Opleveringsniveau

De kantoorruimten worden (turn-key of casco) in de huidige staat opgeleverd.

Extra faciliteiten:

  • permanent bemande receptie;
  • ontvangstruimtes;
  • loungeplekken;
  • vergaderfaciliteiten met audiovisuele middelen;
  • complete IT-infrastructuur;
  • postafhandeling;
  • gezamenlijke opslagruimte;
  • telefoonservice (optioneel);
  • beveiliging (tijdens kantooruren).

Parkeerplaatsen

Ruim voldoende parkeerplaatsen op het terrein aanwezig.

Servicekosten

€ 40,- per m², per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

De navolgende leveringen en/of diensten zijn bij de servicekosten inbegrepen:

  • levering, transport van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen vastrecht en de kosten van meterhuur;
  • serviceabonnementen, elektriciteitsverbruik, brandstofverbruik, waterverbruik, verbruiksmeting, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten e.d. ten behoeve van:
    • lift;
    • luchtbehandelingsinstallatie;
    • warmwaterinstallatie;
    • zwakstroominstallatie;
    • noodstroominstallatie met betrekking tot de veiligheidsvoorzieningen;
    • brandmeldinstallatie;
    • sprinklerinstallatie;
    • belinstallatie;
    • deuropeners;
    • zonweringsinstallatie;
    • brandblusapparatuur (en de vullingen);
    • waterontharderinstallatie;
    • installatie voor automatische deurmechanismen;
    • keukeninstallatie;
  • instandhouding alle algemene verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen.
  • wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de buitenzijde;
  • premie glasverzekering;
  • vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (o.a. containerhuur);
  • onderhoud van tuinen;
  • schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten;
  • 5% over de kosten van de leveringen en diensten in verband met beheer en administratie van de leveringen en diensten;
  • basis internet voorziening via glasvezelnetwerk.

Omzetbelasting

Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur.

Aanvaarding

Per direct beschikbaar.

Huurtermijn

Flexibele huurtermijnen, echter met een minimale contractperiode van 1 (één) jaar.
Bij de casco units een minimale contractperiode van 5 (vijf) jaar, overleg is mogelijk.

Huurprijsbetaling

Per kalendermaand vooruit.

Zekerheidstelling

3 (drie) kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Huurprijsaanpassing

Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst.

Primaire Sidebar

Zoeken

Nog beschikbaar

A8

A8 Kantoorunit (70m) Bekijk details

C1

C1 Kantoor/Opslag (500m2?)Bekijk details

A6

A6 Opslag/Kantoor (295m2) Bekijk details

A4

A4 Kantoorunit (44,1m2)Bekijk details
Naar overzicht...

Footer

Sven Waalwijk, Portfolio Manager – WDP

Sven Waalwijk, Portfolio Manager – WDP

Interesse voor het huren van kantoorruimte? Neem contact op voor een bezichtiging.

Neem contact op

Contact

WDP Nederland N.V.
Hoge Mosten 2
4822 NH Breda
in**@******************er.nl
Tel. 076 523 66 50

Copyright © 2025 - Alphen Business Center | Zin In Webdesign | Paula Boots Fotografie